niedziela, 24 lutego 2013

Licca

Laleczke Licca uwielbiałam od dziecka,zwłaszcza na na klejkach z gum,wiem ze nazywała sie  inaczej ale scenki  były fantastyczne,wszystkie ubranka były jakby miniaturkami prawdziwych ubrań.Lalka nienalezy do najtanszych ale mozna na ebayu znalezs w dobrej cenie,ja akurat znalazłam na allegro tyle ze troszke przepłaciłam :) Chciałabym miec jeszcze jedną w swojej kolekcji,z czarnymi włosami.
Ubranka dla tych lalek idelanie pasują z lalek blythe,są identyczne,mają jedynie o kilka milimetrow moze 2 moze 3 dłuzsze nogi ale roznicy w ogole niewidac nakłądajac ubranka z blythe albo na odwrot.

3 komentarze:

  1. O, ja nie znam tej serii. Na allegro też nie ma, chciałam popatrzeć, jakie jeszcze są :)
    MI się za to rudowłosa Bratz podoba... Chyba się złamię. Jest uroczą wiedźmą... Heh, to hobby to straszny pożeracz pieniędzy :D

    OdpowiedzUsuń