piątek, 9 maja 2014

My Słowianie wiemy jak....

Trzymacie kciuki za naszych? ;)





14 komentarzy:

  1. Boska, myślałam o czymś inspirowanym stylizacją Cleo ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. lalka wyszła świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sabinko cudna lala, piękny makijaż i śliczna sukienka. Wpleciona chustka i wykończony kwiatami warkocz dodaje smaku i elegancji. A te buty z oplecionymi w okół kostki sznurówkami...Masz pomysły i świetne wyczucie :)))
    I nareszcie więcej zdjęć choć dla mnie i tak za mało ;)
    Czekam na Twoją wolną chwilę, buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna, w każdym kawałeczku i w całości. Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna lala, genialna stylizacja!
    ps. jak będą takie ubranka dla blythe to ja jestem chętna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty już wiesz, co ja o niej sądzę. Przeszłaś samą siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woooooow! Szacun! Piękna lala i bardzo podobna do oryginału :) :) :) Ciuszki przefajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest przecudowna, a pomysł wspaniały, aż mnie ciekawi, jakie kolejne sekretne pomysły powstają w Sabinowej głowie! Stworzyłaś małe dzieło! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Repaint boski, od kiedy ją zobaczyłam na fejsie ciągle chodzi mi po głowie, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale genialna! Śliczne usta jej zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A co do kociaków, to moje też są rozbrykane ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna stylizacja! i idealnie dopasowana lalka :D Jakbym widziała Cleo na żywo! WOW! Lalka ma charakter! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko, jaki cudowny strój *-*
    Bardzo przypomina strój Cleo - taka lalkowa, miniaturowa wersja :)
    Też myślałam nad uszyciem czegoś takiego, ale muszę przyznać, że tobie ubranko to wszyło genialnie ;)

    Pozdrawiam
    http://chanelka99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale genialna! Normalnie Cleo w miniaturze :))

    OdpowiedzUsuń