sobota, 1 lutego 2014

Franciszka w trakcie zmian


10 komentarzy:

  1. Moja biedna Franka wciąż czeka na repaint i jakoś się zabrać za niego nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musi przyjsc czas,nic na siłe ;)

      Usuń
    2. Dokładnie, nic na siłę :) i po raz kolejny zachwycę się bucikami, proste, ale bardzo podoba mi się ich przód :) też je sama robisz?

      Usuń
    3. butki zrobiła kolezanka,ja to predzej bym uszyła ;) te buciki ktore mają monsterki są zrobione przez nią,ja jedynie przerobiłam czerwone butki ktore franka kiedys miala,te lolitkowe ale teraz to chyba bedzie nosić je inna panna ;)

      Usuń
  2. Odziej ją w coś zła kobieto ZIMA JEST :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mi się podoba :) Ciekawe jaka sukienkę dostanie ???

    OdpowiedzUsuń
  4. Szykuje się kolejna piękność :)

    OdpowiedzUsuń