wtorek, 19 lutego 2013

Moj pierwszy blajtowy "Stuff" ;)

Postanowiłam zrobić kilka bucikow dla mojej nowej lalki,narazie nie szyje poniewaz mam inne zobowiązania szyciowe :) i niechce byc nie fair w stosunku do koleżanek ale buciki tak chciałam zrobic,śniły mi sie ze potrafie i podjełam ten temat :)Pierwsze zrobiłam rozowe sandały i czarne,nastepnie te w kropeczki,wydawały mi sie ciezsze do wykonania ale było na odwrot.Po rady oczywiscie poszłam do Ani z =Niebieskich Migdałów= gdyz to ona własnie natchneła mnie do zrobienia bucikow pokazując swoje dzieła.

3 komentarze:

  1. Dziewczyno! :)
    Są absolutnie przecudne!!! W ogóle nie wyglądają na debiut!
    Możesz sobie przyszyć sprawność szewca! Nawet mój małż był pod wrażeniem :) A w takich balerinkach to sama bym mogła paradować!

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhh bardzo dziekuje :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w całej rozciągłości z Przedmówczynią. Masz talent, kobieto - tak trzymać :)

    No i udało mi się dodać Cie do obserwowanych! :D

    OdpowiedzUsuń