środa, 29 stycznia 2014

Ashlynn Ella gothic




6 komentarzy:

  1. Dawno Cię nie było, ale warto było czekać. Piękny makijaż i stylizacja lalki :)
    Znów jestem pod wrażeniem, pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje,bardzo mi miło :) laleczka miała isc na straty tz miałam juz ją nieruszać i schowac do pudełka na czasy kiedy by sie znalazł jakis pomysł ale to był moment jak dostałam buciki z mimiwo odrazu pokazał sie obraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, dobrze, że tak się stało, bo wygląda świetnie!

      Usuń
    2. dziekuje Kasiu :* ale to wszystko dlatego ze jestem niecierpliwa i zamiast dłuzej pomyslec nad lalką to pozniej robie kolejne podejscia ;)

      Usuń
  3. Napisać, że piękna to za mało! Jest nieziemska! Wygląda nieco jak Pocahontas, cudny repaint *.* i jeszcze te stroje, masz ogromny talent, a czy dla Dalek też są przewidziane w przyszłości jakieś stroje? :)

    OdpowiedzUsuń