niedziela, 12 stycznia 2014

Króliczek


7 komentarzy:

  1. Śliczny króliczek i tak pięknie odziany :)
    Podziwiam Twoje umiejętności szycia tak pięknych strojów :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie jej w uszkach i widzę, że dostała dłonie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, poczułam się jak bym się przez chwilę cofnęła w czasie.. Jak królik z książki pt. ,,Alicja Z Krainy Czarów''.Bajka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z króliczymi uszami wygląda idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. No teraz to ma uszka :) Przesłodka, zrób jej jeszcze zegarek :)))
    Dziękuję, a widziałaś Dalki kiedyś na żywo? Ja nie, więc niesamowicie zdziwiła mnie jej kruchość i delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda i jest :) to pewnie się doczekać nie możesz :D u mnie status był cały czas "w drodze" tak więc awizo było totalnym zaskoczeniem, nie ukrywam, że przemiłym :)
    Koniecznie pokaż ją na blogu, jestem bardzo ciekawa który model :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje za komentarze :* a laleczce dal juz niedługo zrobie fotki i wystawie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń