poniedziałek, 2 grudnia 2013

Ever after high






8 komentarzy:

  1. Nareszcie ! Post upragniony.:) Oczywiście jestem mile zaskoczona.Buzia lalki przepiękna.A blond włoski skromnie upięte są takie urocze.Wygląda jak prawdziwa królewna.Jak z obrazka.Sukienka w kolorze beżowym wraz z rajstopkami w paski jest śliczna .Bucikami też się zachwycam,bo bardzo lubię koturnę i nóżki tych laluń .Czekam na kolejny post :) Wręcz z niecierpliwością.Bardzo miło mi przeglądać bloga.Oglądać te wszystkie cudeńka trochę się rozmarzyć.:)
    I odlecieć na chwile na inny świat.Coś wspaniałego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła Ci świetnie, teraz ma charakterek :D
    Z niecierpliwością czekam na kolejne posty, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog to skarbnica pomysłów ... piękne ciuszki i repaint... cieszę się, ...bedę mogla popodglądać ... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze super. Sukienka to cudeńko. W ogóle sama lalka wygląda bardzo sympatycznie, może to przez okrągły łebek? :)

    Dałabym jednak nieco glossa na oczy, żeby wyglądały mniej płasko. Co sądzisz? :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! przepiękna jest :)
    wykonujesz niesamowite repainty, bardzo mi sie podobają :)
    oczywiscie dodaję do obserwowanych zebym mogla podziwiac nowosci w przyszlosci ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet nie przypuszczałam, że repaint potrafi tak bardzo zmienić te lalki, oczywiście na lepsze :) bardzo mi się podoba jej stylizacja no i przepiękna sukienka :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest i uszyłaś jej jeszcze taką piękną sukienkę :)
    Gratuluję świetnej zmiany i zdolności, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń